måndag 6 december 2010

Köp en sak!


Lyftkran fanzine nr ett har just kommit från pressarna. That's right, jag har blivit seriefanzinist! Första numret handlar ungefär om ytlighet och kommunikationsproblem, och blev riktigt sammanhängande, för att vara ett hopplock av saker som jag tecknat under flera år. Jag planerar för kommande nummer, som ska ha mer en karaktär av vad-som-bör-göras, och vill helst av allt låsa in mig med en "stör-ej"-skylt på dörren och producera, i månader.

Lyftkran fanzine är en jättebra julklapp till alla dina kompisar och kostar bara 25 kronor! Ingen blir gladare än jag ifall du vill köpa ett ex eller flera! Jag hemlevererar!

2 kommentarer:

  1. Hemleverans? Menar du att du själv kommer då? Ett vågat löfte om nån utanför Umeå beställer :)

    SvaraRadera
  2. Jag fick en i födelsedagspresent, väldigt värd läsning! :-)

    michael - jag misstänker att man betalar frakten själv ;-)

    SvaraRadera