onsdag 15 september 2010

Tips

Jag har ett tips på förströelse så i höstrusket: låna film på bibblan!

Anledningar:
1. Gratis, iaf så länge du lämnar tillbaka i tid, vilket jag aldrig gör.
2. Det finns sjukt bra filmer som du alltid tänkt att du borde se och filmer som du inte visste att du ville se.

Idag hittade jag den (i mitt minne) väldigt fina tv-serien Rapport till himlen. (Nån annan gång ska jag skriva om alla bra svenska ungdomsserier som gjorts.)

Har ni några trivsamma, gärna billiga, tips på höstaktiviteter?

2 kommentarer:

  1. Jag roar mig med att sitta inomhus och slippa gå ut. Väldigt tillfredsställande bortsett från att jag snart måste gå till posten. Annars är det klassikern bok-te-mysbelysning-sovande katt som gäller.

    SvaraRadera
  2. All slags pysslande är ju bra. Ser fram emot att dra igång syjuntan igen. När hösten inte är ruskig utan bara uppfriskande och vacker kan man promenera och njuta av den sista tiden utomhus innan det blir outhärdligt kallt. Annars blir det mest det vanliga: film, böcker och bakning. Och bada badkar!

    SvaraRadera