lördag 26 juni 2010

sur och lite bitter

jag är allmänt missnöjd med min nörderi just nu..... orsak: sommarjobb, detta helvete på jorden. Jag surar för att jag känner inte att jag har ork eller lust att göra något kul på den tid som kallas fritid.

eller det är inte helt sant: jag är aktiv, men på ett väldigt lugnt sätt.... säsong 3 av True Blood har dragit igång over there, jag har äntligen införskaffat en box av Mad men och jag läser lite i taget ur Ebba Witt-Brattströms Å alla kära systrar!


Men det är ju sommar! Jag vill sitta på uteserveringar, dricka vin, lyssna på nån bra liten spelning och känna friheten.


Jag återkommer nån dag när jag är lite mer pepp.... då ska jag gå in på att det är mkt homoerotik i nya True blood

3 kommentarer:

  1. Ja, det är surt att jobba på sommaren. Jag är rädd att jag kommer att bli a)apatisk eller b)hysterisk innan sommaren är slut. Det är nämligen alltid mer eller mindre kaos på jobbet under semesterperioden. Suck.

    SvaraRadera
  2. varför välja antingen eller? Hysterisk och apatisk är ju en härlig kombination. =)

    fast jag inser att jag är lite grinig också.... jobb är bra, då kan man betala hyran.

    SvaraRadera
  3. Det kommer tydligen vara moments mellan Bill och Eric senare i säsongen läste jag hos Perez! Yummers.

    SvaraRadera