fredag 30 april 2010

Bloggnörd?

De som känner mig vet ju att jag rent tekniskt är något av en bakåtsträvare, du kommer aldrig att se mig sukta efter den senaste mobilen. Jag har egentligen inget emot teknik, men jag är bara inte så sjukt intresserad.

Döm om min förvåning när jag däremot fick självinsikten att jag nog är en bloggnörd!

-Jag är stor bloggläsare, kan ha att göra med min ovilja mot att skriva uppsatser och restuppgifter.

- Jag är skribent i fyra (4) bloggar! En egen, en kompisblogg, en skrivarblogg och nu denna nördblogg. En kort period hade jag en bokcirkelblogg också =) Helt galet egentligen.


Jag klurade på varför just bloggen har fått mig fast, och kom fram till att det dels är enkelheten, det är bara att skriva egentligen. Men det hjälper nog också att jag även irl älskar att prata! Om mig själv och allt jag är intresserad av. Och när man bloggar får man tala till punkt! Det är mitt perfekta forum.

Och sen finns min inlägg kvar forever så att jag regniga dagar kan gå tillbaka och självbelåtet skratta åt hur jäkla rolig och fyndig jag är. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar